Com ... vaig fer tots els grans salts endavant i ... els 2 slots d'última ....

damianheadgotowebinar

... Bé, jo no li dirà la

secret de moment -

En realitat ... sabia vostè que alguns aspectes
d'aprenentatge són molt més eficaços que
els altres? ...

No hi ha:

-Lectura
-Escolta (Audio)
-Observació (Video)
-I .... ______

... En la lectura, vostè pot retenir sobre
10% del que es llegeix a la memòria-

... Escoltar és una mica millor -
voltant del 20% ...

-I ... l'observació de prop del 40% ...

... Bàsicament, vostè pot recollir
informació i "analitzar" que
s'aprèn a un cert grau

-Potser fins i tot fins al 40-50% - i això és
una gran ...

-Bé ... tornem a la història - de tota manera, sap vostè com em vaig anar
de guanyar $ 50 en un mes, de sobte, de la
el proper mes a més de $ 1.000? ...

... Saps el que vaig fer quan tenia 3 persones en la meva llista, llavors
9 dies després vaig tenir 1982? ...

... Saps el que va passar de tenir 1.982 persones a la meva llista
a l'addició de més de 6.500 més en els propers 3 mesos? ...

... Saps una altra setmana, com he afegit més de $ 1,600 al meu recurrent
ingressos mensuals només en un període de 7 dies ..? ...

- Que una cosa - sempre em va prendre de la producció de NO i només

"Informació" en l'obtenció de resultats-

... I duplicar i triplicar els ingressos de la meva cada vegada que ...

... Sempre em va semblar que ocorri de la mateixa manera i que jo atribueixo pot

Cada salt que és el mateix ...

... Tot va passar quan vaig parlar amb algú personalment
i quan vaig tenir mentors 1-1 ...

... Puc dir honestament que cada vegada-que només va fer un salt
en el meu negoci, que era de tutoria amb algú
més èxit que jo, que havia anat abans-

... És clar, era un sacrifici en el moment - però sé que avui en dia-
Jo mai podria haver arribat a aquest tan lluny-FAST-sense
aprendre de la tutoria personal que va fer-

Copia de seguretat ... per a la nostra ciència-Llavors, quan s'aprèn amb el
80% de retenció i obtenir resultats- Quan ho faci, i quan
ho fa juntament amb un Mentor-

-Llavors, per resumir - aprendre i fer-Amb una mà que guia ...

- S'han eliminat el meu sobrecàrrega d'informació cada vegada ...

... I multiplicar els meus resultats ....

Déjame saber els seus pensaments a continuació en el poder de la
Mentors ...!

Envieu-me electrònic Avui a les damian@damianleon.com per obtenir més detalls ...
ACTUALITZACIÓ *** - 2 ranures d'esquerra - veure el meu post A LA PART INFERIOR ***


Damián Lleó, la teva guia d'Èxit a Internet

Popularitat: 76% [ ? ]

Share This Post

TAGS:

47 comentaris d'aquesta entrada

Trackbacks

  1. David Roberts, va dir:

    Una cosa que sé és que tinc
    ha assegut a casa seva per obtenir informació
    sobrecàrrega i sé que potser si jo només tenia
    algú que m'ajudi a reduir el desordre
    valdria la pena tots els mesos guardats per obtenir
    que s'involucrin-
    Déu els beneeixi
    David

    Citar

    27 novembre 2009 a les 21:58
  2. normz2 va dir:

    Hi ha una gran quantitat d'informació allà fora, i més per venir en el dia a dia. És difícil tractar de ser bo en tot. El millor és seguir el camí d'un mentor. He après molt de diversos mentors, tots ells tenen diferents punts alts. Encara he de decidir en quina direcció seguir a través de mi mateix. Probablement el que funciona millor per a mi és una combinació de tot el que he après.

    Citar

    27 novembre 2009 a les 10:08 pm
  3. Damian Leon va dir:

    @ David - Sí entenc com es pot sentir si vostè està sol, acaba de començar-

    @ Normz-Això és un bon punt de veritat-Li ajudarà a aplicar millor
    quan s'estaven adreça personal? ...
    Darrer bloc Damián Lleó .. Com va fer tots els grans salts endavant en el meu negoci de la comercialització d'Internet

    Citar El meu perfil ComLuv

    27 novembre 2009 a les 22:23
  4. Thomas Richmond , va dir:

    Quin al seu company d'aquí també "Ensopegar" He trobat això a través de potser un amic mutu Frank Kern? Una de les coses, Frank em va ensenyar va ser a prendre aquest risc i demanar als grans comerciants de dalt si es pot i veure el que han de dir a canvi, també va dir que no podria respondre el més ràpidament o potser no del tot tan ràpid però és un risc d'assegurança i que ha de prendre'ls. Eban va dir el mateix, me'n recordo d'ell m'envia un dels seus vídeos d'entrenament, això és el que sap sobre les relacions de seguretat. Personalment faig una mica menys que un 1.000.00 per mes, però fa només tres anys vaig fer postal d'un mes que estic esperant per fer més de 5k per aquest temps l'any que ve. Tellman meu antic mentor que li va ensenyar tant en Listbuilding està fugint ara lol, però la seva im cool gairebé va aconseguir el HNG de fer les coses ara mateix. Espero que hagin tingut un meravellós germà d'Acció de Gràcies. God_bless vostè i gràcies per l'amistat! - Thomas :)

    Citar

    27 novembre 2009 a les 22:54
  5. Jeff Bode va dir:

    Res no es compara amb Damián obtenir ajuda d'un mentor que ha estat la seva i ha experimentat moltes de les coses mateixes que s'ocupen de l'actualitat i s'han ocupat de ...

    Jo atribueixo una quantitat enorme del meu èxit amb els meus mentors i prendre per fet que mai - a vegades les grans inversions per a la formació de mentors són els millors - quan es segueixen a través amb el que diuen de moure el seu negoci fins al següent nivell molt més ràpid del que ho fa pel seu compte

    És genial veure el teu creixement i èxit de Damián

    Tot el millor,

    Jeff Bode
    Jeff Bode últim bloc .. Social Media Marketing - Als nous en Màrqueting Best Shot?

    Citar El meu perfil ComLuv

    27 novembre 2009 a les 23:03
  6. Evan va dir:

    Damián, estic totalment d'acord amb el que va dir sobre tutoria. També estic a la recerca d'un mentor i entrenador apassionat perquè m'ajudi. Quan li ofereixen el programa de mentors per a nosaltres? Em tornaré a unir-s'hi. Que Déu beneeixi a vostè i la seva família. Gràcies per la vostra participació.

    Citar

    27 novembre 2009 a les 11:11 pm
  7. Damian Leon va dir:

    @ Thomas Sí, definitivament tirar cap amunt i no s'intimida
    vostè té el dret a comunicar-se amb ningú! Que es centrarà en dues coses-edifici de la llista i el programa de promoció de la continuïtat-que per créixer-ingrés estable

    @ Jeff Jeff-Gràcies-Vostè és un venedor gran, així que realment estima
    el teu comentari - Sé que és una bogeria el molt més ràpid que anar quan es té un mentor ajudar a sortir-

    @ Evan-Gràcies Evan-que poques vegades ofereixen assessorament personal-em pot deixar 3 persones en els propers 6 setmanes treballant amb la meva persona, ja que m'agrada fer les coses bé i passar el temps seria amb ells per fer grans salts en el coneixement i el progrés em- va a seleccionar aquestes 3 ​​persones sobre la base de la quantitat de la unitat i l'energia que senten que seguirà endavant amb el procés - enviar-me un correu electrònic per a més detalls ... damian@damianleon.com
    Darrer bloc Damián Lleó .. Com va fer tots els grans salts endavant en el meu negoci de la comercialització d'Internet

    Citar El meu perfil ComLuv

    27 novembre 2009 a les 11:30 pm
  8. Aparellador va dir:

    91.4GB lliure de 147 GB, el que significa que he deixat abans de 55.6GB informació overload.I crec que estic fora de perill, per ara, anyway.Brother Damián, jo, he fet res més durant l'any passat, sinó reunir informació, perquè això és el que Sóc tot, info.Knowledg és poder, el meu amic, i amb el poder ve RESPONSIBILITY.I sóc un home sensible i responsable amb tot aquest poder darrere me.MAN, què he de llegir molt TO DO! Però llavors, , jo no vull myself.Most sobrecàrrega articles de la venda de Biz nou vaig a tractar d'aconseguir goin 'aviat, hope.Gorra començar en algun lloc, el germà, i jo faré el que ja pensa do.INFO.What , Possibilitat Bro.Feasable? RSVP. Pel que fa als mentors, els caramels de menta són dolços molt saborosos, oi? Parlarem més tard.

    Citar

    27 novembre 2009 a les 23:39
  9. Damian Leon va dir:

    Ments @ Rigger són frescos i plens de vida! lol: O)
    Darrer bloc Damián Lleó .. Com va fer tots els grans salts endavant en el meu negoci de la comercialització d'Internet

    Citar El meu perfil ComLuv

    27 novembre 2009 a les 23:53
  10. Ernesto coquia Nolasco va dir:

    Tracte de totes les pistes possibles o suggeriments sobre de conèixer la mecànica de les coses en aquest món. Llavors li pregunto a algú en el saber sobre ell. Llavors ho faig després de molta recerca
    últim bloc coquia Ernesto Nolasc .. ernnol pàgina web de

    Citar El meu perfil ComLuv

    28 novembre 2009 a les 00:37
  11. Larry va dir:

    Estic totalment d'acord amb tu Damián que un mentor pot ajudar a donar un gran salt endavant. No obstant això és molt important triar el mentor adequat. En el meu primer intent he pagat manera molt més i mai va ser ofert algun consell que em pogués ajudar de qualsevol manera. La resposta normal que vaig rebre va ser que havia de contractar un professional per a això. Així que assegureu-vos del que està buscant en un mentor, que necessiten diferents tipus de mentors en diferents punts de la nostra carrera de màrqueting a Internet. Espero poder arribar al nivell que estem ara, això seria un gran salt per a mi en aquest moment. Bones Festes i els millors desitjos!
    Últim bloc de Larry .. el que l'inventor de la vacuna contra la grip de la vacuna pensa ara

    Citar El meu perfil ComLuv

    28 novembre 2009 a les 01:01
  12. Harvetta va dir:

    Hola Damià,

    Estic d'acord amb tu de tot cor, que en mans d'un a un és la millor manera d'aprendre almenys per a mi ho és! I sí, m'han arribat informació sobre la càrrega amb seguretat.

    Harvetta

    Citar

    28 novembre 2009 a les 01:12
  13. Shmaya David va dir:

    Un dels fonaments del coaching és "el poder de dos". L'associació entre l'entrenador i entrenat és un dels majors aportacions a l'èxit del procés de coaching. Així en diuen coaching, mentoring, o, o parlar amb el seu spouce o amb un bon amic - de qualsevol manera serà molt millor que fer-ho tot pel teu compte.

    Citar

    28 novembre 2009 a les 03:23
  14. Maria (makingmagic) va dir:

    Damián,

    Estic d'acord que el millor és entrar i embrutar-se les mans i quan un mentor que se li guia que ajuda a eliminar els errors de manera que l'avanç és més ràpid, però gairebé no embrutar-se les mans i aprendre dels errors augmenta la corba també , encara que no tan alta o més ràpid.

    Tenir un mentor és ideal per a aquells que poden permetre el luxe de fer-ho. Alguns no tenen ni idea de per on començar o fins i tot on començar a buscar. Altres estan tan avall en la cadena alimentària que no importa el que ells saben que és correcte, simplement no poden permetre el luxe de fer més de seguir els mentors per la lectura, escoltant i tractant de posar en pràctica. Aquests són els tipus (com jo) que m'he fixat el meu objectiu per ajudar.

    Els que han perdut els seus somnis o oblidat com somiar o, pitjor encara, que els han dit que estan bojos per somiar. Per demostrar-los que es pot fer sense tenir tot el que llegeix o veu o escolta. Hi ha eines bàsiques que són necessàries i la resta només fan la feina més ràpid i més fàcil d'aconseguir, però si algú realment vol tenir èxit i millorar la seva vida, es pot fer en els passos lents que asseguren que tenen èxit i quan acabin ho saben tot el funcionament del seu negoci i si més endavant es troben amb problemes, ells sabran el que va passar a la zona i ser capaç de trobar una solució.

    Suposo, em vaig assabentar de tot això d'assaig i error per no tenir dos centaus junts durant molts anys, i tot i saber, perquè havia vist l'altre costat abans a la vida. He estat amunt i avall més vegades de les que puc explicar. Jo també sóc un comptador i he après que si vostè no sap com funciona el negoci, l'estafador pot robar et cega. No són només les finances del seu negoci que això es refereix a. Si no sap com o per què la seva empresa té èxit o fracassa, llavors vostè no té una oració de tractar de corregir. Si no pots escriure un article bàsic per a tu i per contractar a què es faci, llavors, com saps que els trobaràs a utilitzar són bons. Tot en "el seu" negoci gira entorn de "VOSTÈ - R". Això significa que el seu negoci funciona d'una determinada manera perquè "està" fent alguna cosa.

    Perdó per la divagació, però és important.

    Gràcies pel gran entrenament que he rebut de vostè i jo després de recomanar més hauria de fer el mateix. El meu negoci ha arribat a una petita falla en el llançament, però que està succeint en les pròximes 48 hores i botiga de Enfocament intern - d'una sola parada de centre d'informació vindrà a la vida.

    Cuida't i que Déu els beneeixi.

    Maria Kellner Coon (makingmagic)
    http://heartfeltglobal.info

    Citar

    28 novembre 2009 a les 03:41
  15. Pierre va dir:

    Hola Daiman,
    Vaig a sortir de la ciutat demà al matí, però l'esperança i sens dubte tractarà de tornar a sentir parlar. Has estat una gran inspiració per a mi i com un munt de gent allà fora que no han afectat la Gran Carpa, escolto a cada paraula dels nois grans que han estat allà i parlen de vostè sap d'amics, ho estàs fent bé i Estic molt orgullós de tu.
    Mantingui la bona feina i no et preocupis, ho faràs bé.
    See You Later en l'actualitat (ja que és ja les 4:30 am.)
    Pierre

    Citar

    28 novembre 2009 a les 04:23
  16. Hank va dir:

    Hola Damià
    He, en molt de temps vaig intentar aprendre tot sobre el negoci d'Internet - però tots els vídeos i els e-llibres - em diu exactament el mateix sobre l'individu a la pantalla - com se sent - el ric que és - quan últimament s'ha estat de vacances - i jadajadajada ... - Però ni una paraula sobre single haw de fer - i Haw per guanyar diners a Internet - i això és el que vull saber.
    Hank.

    Citar

    28 novembre 2009 a les 08:10
  17. Pravesh va dir:

    Jo havia estat tractant durant aproximadament un any i mig per guanyar a través d'Internet o per establir un negoci en línia d'èxit, però que encara no havia estat capaç de començar, ja que no tenen coneixement d'Internet prou. Per tant tenint l'ajuda d'algú amb més experiència serà molt útil per començar. Però jo ni tan sols tenen prou coneixement de com comunicar a través d'Internet. A part d'això el principal problema que estic enfrontant és que jo no entenia com es rep els diners en mà a través de comptes en línia com PayPal. També vull saber que tot el que podem confiar en els comptes en línia com PayPal.

    Citar

    28 novembre 2009 a les 09:07
  18. Ron Barrett va dir:

    Damián,

    Vostè està tan a la dreta de! Els èxits que he realitzat durant l'últim any i mig s'atribueixen directament als mentors que tinc al meu negoci.

    Molt bona informació. Keep it up!
    Darrer bloc Ron Barrett .. Webhosting per a principiants - Treballar amb cPanel, Part II

    Citar El meu perfil ComLuv

    28 novembre 2009 a les 10:22
  19. Andy Beveridge , va dir:

    Jo no podria estar més d'acord. Acabo d'anar d'una idea a una altra abans que jo mentor. Llavors les coses van començar a prendre forma. Cal tallar l'excés d'informació i prendre una decisió sobre un pla que realment funcioni.
    Ofereixo entrenament lliure al meu blog i donar de nou ha fet que em va impulsar encara més.
    Darrer bloc Andy Beveridge .. Comenceu el seu propi negoci en línia ara.

    Citar El meu perfil ComLuv

    28 novembre 2009 a les 11:56
  20. John Bandy , va dir:

    Hola Damià,
    Gràcies per la gran informació i consells. La sobrecàrrega d'informació és una cosa que tinc un problema amb el. Que em van dir quan vaig començar que havia d'obtenir tant com va poder sobre missatgeria instantània i llegir tot. Van dir que com més sàpiga el millor de vostè serà quan vostè començar. Ara bé, és difícil saber quin camí prendre.
    LOL Crec que em quedaré amb el màrqueting d'afiliats ara i treballar en les coses més grans més endavant. Gràcies de nou Damián i que Déu els beneeixi.
    Joan

    Citar

    28 novembre 2009 a les 24:36
  21. Vivian Sigley va dir:

    Sí, probablement necessita un mentor en lloc de la sobrecàrrega. Feliç Aniversari

    Citar

    29 novembre 2009 a les 01:01
  22. Jay Rossi va dir:

    Hola Damià,

    No fa molt temps em vaig sentir aclaparat per tot el 1000 de correus electrònics que es reben. Un d'ells em assessora en aquest i un altre que em diu que fer-ho d'aquesta manera i un altre d'aquesta manera, etc Aviat estava tan confós que no importa el molt que vaig tractar de concentrar-me, tot donava voltes al meu cervell.

    En un dels fòrums em vaig trobar amb Matt LaClear que ara és el meu entrenador a VictoryOnlineUniversity. Ell m'està ajudant a través del laberint.

    Estic tractant de no passar per cada correu electrònic i només eliminar la major part d'ells.

    Gràcies pels seus correus electrònics meravellosos que sempre estan plens de grans regals i informació. Tant de bo hagués conegut abans.

    Salutacions,
    Gaig

    Citar

    29 novembre 2009 a les 04:33
  23. Adam Bafaloukos va dir:

    Què passa Damià?

    He d'admetre que estic en les mateixes sabates exactes com les altres que es publicar aquí. He estat tractant infructuosament de tenir a les meves mans la quantitat de diners en efectiu segueixo llegint. Tot, des de la SEO, Listbuilding, paraules clau, la selecció de noms de domini, etc ... I, sincerament, m'està donant una gran quantitat d'informació valuosa, però sempre té més contratemps que em deixen movent el cap amb sorpresa per què estic colpejant aquests obstacles. No sóc estúpid gens ni mica, però sense tenir un mentor que em dóna la gana. Escolta, sona ximple, però amb la quantitat de diners que he perdut i la quantitat de llibres electrònics que he llegit, o fins i tot la quantitat de vídeos que he vist jo realment vaig pensar que el tenen baix i estar guanyant diners per ara . Però, estic assegut al seu encara està lluitant per aconseguir la meva primera venda. Jo sé, ho sé .. sona ximple, però estic sent honest. No hi ha manera en l'infern que em rendeixo encara que em porta 19 anys!

    Adam

    Citar

    29 novembre 2009 a les 04:57
  24. Monty va dir:

    Damián,
    És molt bo que tothom és tot el vertiginós de ser mentor, però si vostè no pot permetre el procés o el temps és un factor, com, de fet, passar d'aquests elements?

    Monty

    Citar

    29 novembre 2009 a les 08:55
  25. Kyle va dir:

    Damián, he llegit el teu e-mails regularly.I encanten els regals i la content.I valuosa per entendre realment el concepte darrere de mentorship.I agrada veure com sóc un sponsor.I "personalment involucrat en una organització mundial que utilitza el patrocini de i la tutoria com a eina principal en el seu èxit.

    El problema que tinc amb la tutoria d'Internet Màrqueting és this.i Mai he entès la diferència entre la compra i de inscriure en un programa i un mentor que es. He comprat i ha participat en programs.I de gamma alta, mitja i de gamma baixa han de sentir realment mentored.Sorry sobre el llarg post, però, ¿podria definir la tutoria d'una comercialització de l'Internet position.My continuar la lectura del seu correu correu electrònic depèn d'ell (LOL).

    Citar

    29 novembre 2009 a les 09:33
  26. Damian Leon va dir:

    Algunes respostes a totes les seves preguntes,

    @ Larry-Gràcies Li agraeixo el compliment-

    @ Harvetta-Pots sortir de la sobrecàrrega d'informació, pregunta't a tu mateix
    una pregunta amb tot el que fas - és aquesta la construcció de la cistella i
    També estic fent diners en l'extrem posterior de l'edifici de la llista?

    @ Shmaya-Hi estic d'acord-dos caps pensen millor que un - sobretot quan un d'ells ho ha fet-

    @ Mary-Com et veus a tu mateix és el que arribar a ser i també el que pot romandre-o una persona pot veure a si mateixos més alt en la vida
    a continuació, treballar en aquesta direcció - tenint fe en que passarà! No estaré d'acord però, que vostè ha de ser un jo ho faré jo sola persona ha de esbrinar el que funciona, systemitize, i donar-lo a una altra persona, ja que paga per si mateix (el treball pesat) -, però mantenir la persona creativa per crear el negoci, els actius

    @ Pierre - Gràcies agradable tornar a veure, parlar una mica més tard-

    @ Hank - Sí, entenc això de la projecció pot ser frustrant, sense que el com-a - un bon consell per a algú per aquí!

    @ Ron-Gràcies!

    @ Andy - Sí se centren en una acció i projecte un alhora, se centren en
    la creació d'actius i l'augment de la seva audiència (la llista)

    @ Joan - Com vostè ha dit en realitat una dieta de baixa informació, és el camí a seguir
    quan es té les mesures d'acció correcte a seguir - és per això que contínuament prediquen la construcció de la primera llista de

    @ Vivian - Hola Vivian, es em pot oferir alguna tutoria si vostè posar-se en contacte amb mi directament,

    @ Jay - Escolta, Jay-Sí-El millor és prendre unes quantes persones principals que se senten bé i després seguir amb l'èxit d'ells, còpia!

    @ Adam-que està segur que ;) ? Ara - que és el jo-esperit-mail si vostè està buscant un mentor- damian@damianleon.com

    @ Monty-Molta gent diu que no pot pagar un munt de coses, però, gastar $ 150 dòlars a la setmana a les botigues Wal Mart a les escombraries més o menys, també coses com la televisió per cable, Starbucks, Premsa, compra d'aliments massa, no fos seu dret de conduir, un altre parell de sabates-etc-A vegades és necessari aparellar una mica enrere temporalment, per reassignar fons a alguna cosa que es construeix a un no actiu i el passiu-

    @ Kyle-La diferència bàsica entre la compra d'un producte i orientació personal - és que a la tutoria personal veritable - és només això: és personal-que porti a la persona directament 1.1 que ha fet exactament el que vols fer - per exemple: construir un gran llista, fer una bona renda en línia, un afiliat superior, crear productes, etc-Quan vostè compra un producte, s'obté més de les gravacions, però cap associació específica 1-1 a treballar junts per resoldre qualsevol problema-així que em va semblar a mi en el passat que m'ha estalviat enormes quantitats de temps-
    Darrer bloc Damián Lleó .. Com va fer tots els grans salts endavant en el meu negoci de la comercialització d'Internet

    Citar El meu perfil ComLuv

    29 novembre 2009 a les 05:10 pm
  27. Damian Leon va dir:

    Sobre la base de totes les sol · licituds que he estat rebent-he decidit a fer alguna cosa que poques vegades es fan-com una de les primeres sorpresa de Nadal ...

    ... Si vostè és realment seriós sobre el seu negoci i sortir de la Sobrecàrrega d'informació i CONSISTENT EN recurrent d'ingressos com un regal de Nadal sorpresa, m'he decidit a oferir una cosa molt rara - 4 ranures en total per a una tutoria 01/01 i les mans en L'aplicació - que treballen amb mi la setmana 1-1, 2X en un període de dos mesos en 16 sessions al telèfon i Internet-Aquest s'afaiten almenys 6 mesos fora del seu negoci no es pregunta ...!

    ... Que farem, no només parlant ...

    ... Estic a punt d'entrar en la meva fase de creació de productes al gener i serà molt menys disponibles - però abans de fer-ho com una manera de dir gràcies, vaig a oferir això a 4 persones (no més, és personal recordar) . -

    Jo ... li enviarà per correu a tots els meus llistes d'aquest dimarts per qualsevol de les ranures restants s'omplirà en aquest moment, per desgràcia -

    ... De tots els detalls i preus per correu electrònic-a mi ara damian@damianleon.com ...

    ... Això no és per als indecisos, no per a les persones que estan "provant les aigües" i definitivament no és per a aquells que pensen Aweber és massa car-lol ....

    -Però ... si ets un visitant humà que vol construir un veritable negoci i volen un
    Accés directe real del meu temps personal i ajudar, això és poques vegades (o mai) que ofereix ...

    Si vostè és un - em tira un correu electrònic ara en damian@damianleon.com amb el tema
    "Tutor personal" i jo t'enviaré els detalls i els preus

    - Gràcies!
    Damián

    PD: Vostè ha de tenir una gran actitud!

    *** ACTUALITZACIÓ 18:00 EST 11/30/09: Actualment hi ha només 2 ranures esquerra (ho sento) ... ****

    L'enllaç de PayPal és aquí si vostè està preparat per anar ....

    http://damianleon.com/Personal1on1WithDamian

    Darrer bloc Damián Lleó .. Com va fer tots els grans salts endavant en el meu negoci de la comercialització d'Internet

    Citar El meu perfil ComLuv

    29 novembre 2009 a les 17:17
  28. Harvetta va dir:

    Gràcies per la invitació, però està fora del meu abast de moment. Però un dia d'aquests et veuré al cim! Espero que vagi bé per a tu i els que estan tutelant.

    Harvetta

    Citar

    30 novembre 2009 a les 6:10 pm
  29. Mark va dir:

    M'agrada el seu enfocament. Va prendre coratge per emetre el seu últim missatge, però que eren en el clau. Jo sóc un novell, jo sóc de la sobrecàrrega, estic a punt d'explotar amb anticipació per obtenir aquesta passant. La seva ajuda serà apreciada.

    ml

    Citar

    30 novembre 2009 a les 6:17 pm
  30. Damian Leon va dir:

    @ Harvetta-aneu a ser-hi aviat :)

    @ Marcos - Gràcies Marc ho agraeixo ...!

    Citar

    30 novembre 2009 a les 06:28 pm
  31. Aparellador va dir:

    Sí, germà, jo sé que almenys té un somriure torta outa aquesta línia de ya.Mentors són l'ànima de tot el que know.Where que qualsevol de nosaltres que si mai m'havien dit de la manera Propper o el camí correcte a prendre ? Ens agradaria ser molt més perdut del que som now.Brother, estic orgullós de tu per al curs / el camí que va decidir prendre en la vida per ensenyar el que es necessita saber perquè puguem survive.Besides que vaig perdre meu treball de conducció de camions today.Have una gran nit, el meu amic.

    Citar

    1 desembre 2009 a les 07:31 pm
  32. David N. Lluç va dir:

    Jo solia pensar que era bastant intel · ligent, fins que vaig començar a tractar de fer diners a Internet! Cada dia em bombardegen amb missatges que em fa sentir estúpid i ximple i frustrat i ............? Crec que ara vaig a prendre fins a la cirurgia del cervell! SI US PLAU, algú que m'ajudi a suar tinta a través de tot això Gobbledigook, sense perdre més diners?? Gràcies, David H.

    Citar

    2 desembre 2009 a les 02:47
  33. Nester George va dir:

    Hi ha mentors i hi ha mentors. Només perquè algú té èxit no són bons en neccasarily èxit com a entrenador. Tinc
    pagat un munt de diners per a l'assessorament i no m'ho he pagat per un llarg camí. És cert que vostè ha de prendre acció, però que es produeixi el retrocés
    dur quan el seu mentor resulta ser simplement bo en les promeses, la llum dels resultats i la ràpida et culpo. Això va fer molt més mal a mi que no tenir mentors en absolut, perquè des de llavors he estat massa escèptic amb les oportunitats que em van presentar. Així que s'han encallat en un punt mort i va acabar saltant d'una cosa brillant, a la següent. Com puc sortir d'això?

    es refereix a
    George

    Citar

    3 desembre 2009 a les 07:12
  34. Jeffery va dir:

    Estem tots al mateix vaixell tractant de fer diners.

    Citar

    3 desembre 2009 a les 09:34
  35. Jeffery va dir:

    Sí, la sobrecàrrega d'informació .... té el mateix problema.
    He de començar a fer i deixar de mirar

    Citar

    5 desembre 2009 a les 09:11
  36. Cathi Jo va dir:

    Jo no tinc res més que seguir endavant, i jo no he tingut molts visitants al meu lloc web en els darrers anys, ja sigui, no crec. L'única manera que sé que algú ha estat a la pàgina web, és que si surten d'una ordre de compra o un correu electrònic per obtenir més informació.

    Quant als 10.800 missatges de correu electrònic en la meva safata d'entrada? Enmig de l'arrendament de la mateixa és la sobrecàrrega d'informació de missatgeria instantània. Jo no tinc l'oportunitat de llegir molt de res, així que només has de descarregar ja que molts dels regals que tinc temps per a (i jo sé que tinc duplicat i triplicat, descarregat material) de manera que estaran en les meves carpetes si mai tinc l'oportunitat d'anar a través d'ells. Per descomptat que necessitem mentors, Damián, però ara mateix no tinc els recursos (diners o temps) com he hagut d'assumir una feina que jo treballo 7 dies a la setmana, a més.

    Citar

    19 gener 2010 a les 01:14
  37. albergs del grup , va dir:

    Ho sentim, ai, tot el que Canadiennes per aquí, però això és una bona broma.
    Als passeigs de Canadà en un bar i va demanar una cervesa. El cambrer va respondre: "Ho sentim, no serveixen als canadencs en aquest bar."

    Citar

    18 agost 2011 a les 04:48
  38. cable d'alimentació , va dir:

    sí, Vaig veure är alla i samma Bat som försöker tjäna pengar.

    .

    Citar

    21 setembre 2011 a les 06:54
  39. albergs del grup , va dir:

    Com va fer tots els grans salts endavant Will o m'ho expliques ........... si us plau .... Gràcies ...

    Citar

    14 octubre 2011 a les 04:17
  40. els implants de dents , va dir:

    Només necessito una estimació de quant seria la d'obtenir els implants de dents permanents sense assegurança i amb assegurança

    Citar

    29 desembre 2011 a les 00:17
  41. els implants de dents , va dir:

    Aquests són els meus 4 dents frontals. Dos d'ells són naturals i coronats i dos són els implants. Entenc que els implants dentals no es pot moure, però pot ser que les dents naturals que les envolten. Està bé per aconseguir una bestreta per alinear les dents naturals còpia de seguretat dels implants amb les dents sense fer mal als implants?

    Citar

    29 desembre 2011 a les 00:17
  42. els implants de dents , va dir:

    Que va ser assaltat fa uns dies i els meus dents frontals inferiors s'hagin afluixat. El dentista està tractant de salvar però, diuen que podria estar mort i haver de ser eliminat. Els implants de cobertura del NHS a les dents que falten o que he de pagar per haver de posar?

    Citar

    29 desembre 2011 a les 00:18
  43. roba interior d'encaix , va dir:

    Els ingressos han de venir amb regularitat .. també podem invertir el nostre ingrés en alguna de guanyar diners extra i també per guanyar ingressos passius.

    Citar

    3 febrer 2012 a les 00:57
  44. tractament de l'addicció a la cocaïna , va dir:

    Crec que podem aprendre molt sobre alguna cosa en veure les imatges que els nostres it.Specially simple.Thanks procés d'aprenentatge per compartir les seves experiències aquí.

    Citar

    3 febrer 2012 a les 12:18
  45. Cheadle dentistes , va dir:

    Hi ha molt de la bretxa es produeix entre l'un i l'ingrés d'una altra ... així que pot ser regular, no el salt.

    Citar

    6 febrer 2012 a les 04:37
  46. maldiciente coberta , va dir:

    Jo estava tractant de buscar a Google per "full de trucs", però com jo estava escrivint em vaig trobar que hi havia 10 mil milions de resultats "full de trucs". Però no hi ha resultat final s'elaborarà perquè sigui perfect.Plz ajudar-me.

    Citar

    20 març 2012 a les 03:15
  47. Cheadle dentistes , va dir:

    Podeu utilitzar aquest espai per publicar tota la informació disponible a tots els usuaris d'Internet, simplement introduint la URL al seu navegador.

    Citar

    21 març 2012 a les 03:16

DEIXAR UN COMENTARI

Subscriure Formulari

Subscriu-te al bloc

CommentLuv Enabled

ATENCIÓ: Qui més vol saber com construir el meu Llista De 3-1.982 en només 9 dies?

Aconsegueixi un regal segur i ho sabràs!

Nom:
E-mail:

Enllaços Patrocinats

Traductor

English flagItalian flagKorean flagChinese (Simplified) flagChinese (Traditional) flagPortuguese flagGerman flagFrench flagSpanish flagJapanese flagArabic flagRussian flagGreek flagDutch flagBulgarian flagCzech flag
Croat flagDanish flagFinnish flagHindi flagPolish flagRumanian flagSwedish flagNorwegian flagCatalan flagFilipino flagHebrew flagIndonesian flagLatvian flagLithuanian flagSerbian flagSlovak flag
Slovenian flagUkrainian flagVietnamese flagAlbanian flagEstonian flagGalician flagMaltese flagThai flagTurkish flagHungarian flag      
By N2H